Motorresurss

Drukāt
Interesanti ir tas, ka lielam daudzumam cilvēku ir radies negatīvs priekšstats par automobīļiem, kuri ir aprīkoti ar gāzes barošanas sistēmu, neskatoties uz to, ka līdzīgu iekārtu ekspluatācijas pieredzes viņiem nekad nav bijis. Bet, kā saka, - baumas izplatās ātri... Un tieši tāpēc mēs esam izlēmuši apkopot visizplatītākos mītus par gāzes iekārtu "kaitīgumu" un mēģināt atrast tajos, izdaudzināto "kaitīgumu", pamatojoties nevis uz ierastiem argumentiem, bet uz konkrētiem pētījumiem un faktiem.

Motora jauda ar gāzes barošanu.

Ļoti izplatīts ir viedoklis, ka pārbūvējot motoru ar gāzes barošanu krītas tā jauda. Vai tas patiešām ir tā? Izskatīsim jaudas atkarības grafiku no dzinēja apgriezienu skaita.

Motora jauda ar gāzes barošanu.

Zilā līkne ir gāzes dzinējam, sarkanā – benzīna dzinējam. No tā ir redzams, ka līdz noteiktam apgriezienu skaitam (tuvu maksimālajiem) jauda gāzes motora iekārtai ir pat augstāka nekā benzīna motoram. To nosaka šādi faktori :



Eksistē vēl daži aspekti, kas gādīgam automašīnas īpašniekam liek pieņemt lēmumu par labu gāzei:



Kopumā, ja nepārslogo motoru ar augstiem apgriezieniem, degvielas nomaiņas priekšrocības ir acīmredzamas.