Klasika

Drukāt
PDF
Iešprice, atšķirībā no karburatora, ir komplicētāka sistēma, kur degvielas iesmidzināšana tiek veikta caur sprauslām, pievadītām tieši katram cilindram, un atkarībā no darba režīma elektronika dozē un racionālāk padod degvielu. Šajā gadījumā ir vērts izskatīt visus trīs iespējamos gāzes iekārtu variantus. To pamatatšķirība ir reduktora konstrukcija, elektroniskie vadības bloki, jaucējs vai gāzes degvielas padeves sprauslas.

Benzīna motoriem ar iešprici klasiskā gāzes iekārta

Benzīna motoriem ar iešprici klasiskā gāzes iekārta maz atšķiras no karburatora iekārtām. Tā izskatās šādi:

Benzīna motoriem ar iešprici klasiskā gāzes iekārta

Mūsu twīti

Mūsu Facebook

Kontakti

Rīgā A. Deglava ielā 60,
tālrunis 67802480,
mob. tālrunis 29400989

Mūsu darba laiks:
darba dienās no 9.00 - 18.00
sestdienās un svētdienās brīvs

  • Skoda Roomster
  • Mazda 6
  • Audi A4 Avant
  • BMW e46 330i
  • Audi A6 (C5)
  • Volkswagen Golf MK5 Variant
  • Volvo S40
  • Volvo S40
  • Lincoln LS
  • Volvo XC90
  • Toyota Rav4
  • Opel Meriva
  • Audi A6
  • BMW X3 Dīzelis
  • Dodge Ram 1500
  • Fiat 500
  • Mercedes Benz SL 500
  • BMW X5
  • KIA Sorento
  • Audi TT
  • Mitsubishi Outlander
  • Mercedes Benz ML 320
  • Ford Focus C-Max
  • Dodge Durango
  • Lexus RX 300
  • Audi A8
  • Subaru Forester
  • Audi A4
  • Toyota Corolla Verso
  • Subaru Outback
  • Subaru Legacy
  • Smart ForFour
  • Seat Ibiza
  • Porsche Cayenne
  • Opel Zafira Dīzelis
  • Lexus RX 350
  • Chrysler Town and Country
  • Cadillac CTS
  • BMW 530i e39
  • BMW 320i e30