Iešprice, atšķirībā no karburatora, ir komplicētāka sistēma, kur degvielas iesmidzināšana tiek veikta caur sprauslām, pievadītām tieši katram cilindram, un atkarībā no darba režīma elektronika dozē un racionālāk padod degvielu. Šajā gadījumā ir vērts izskatīt visus trīs iespējamos gāzes iekārtu variantus. To pamatatšķirība ir reduktora konstrukcija, elektroniskie vadības bloki, jaucējs vai gāzes degvielas padeves sprauslas.
Klasiskā gāzes iekārta ar elektronisko vadību
Lai modernizētu gāzes aprīkojumu automašīnām, kas izlaistas pēc 1993. gada un nodrošinātas ar datoriem un lambda zondēm, nepieciešama papildus elektronika: vadības bloks, sprauslu un zondes emulators, gāzes padeves dozēšanas elektroniskais vadības bloks:
Gāzes padeves dozēšanas elektroniskais vadības bloks nodrošina pareizu degvielas padevi dzinējam vadoties no lambda zondes rādītājiem. Benzīna sprauslu un lambda zondes emulators nosūta benzīna datoram vēlamo infomāciju lai nepieļautu tā darbībā kļūdas, jo gāzes izplūdes neatbilst benzīna izplūdēm un lambda zondes rādītāji piespiestu benzīna datoru izpildīt funkcionēšanas režīmam neatbilstošas darbības, kas izraisīs kļūdu uzkrāšanos un neļaus automobīlim normāli braukt. Pateicoties gāzes padeves dozēšanas elektroniskajam vadības blokam nedaudz samazinās gāzes patēriņš salīdzinot ar parasto klasisko gāzes iekārtu, padarot pārbūvi uz gāzi vēl rentablāku.