Iešprice, atšķirībā no karburatora, ir komplicētāka sistēma, kur degvielas iesmidzināšana tiek veikta caur sprauslām, pievadītām tieši katram cilindram, un atkarībā no darba režīma elektronika dozē un racionālāk padod degvielu. Šajā gadījumā ir vērts izskatīt visus trīs iespējamos gāzes iekārtu variantus. To pamatatšķirība ir reduktora konstrukcija, elektroniskie vadības bloki, jaucējs vai gāzes degvielas padeves sprauslas.
Gāzes iešprices iekārta
Gāzes iešprices iekārta padod gāzi katram motora cilindram pa sprauslām, kuras ir uzstādītas paralēli benzīna sprauslām, kas dod iespēju gāzes padeves elektroniskajam vadības blokam vēl precīzāk dozēt degvielu:
Šīs iekārtas gāzes padeves elektroniskais vadības bloks seko kontroles parametriem (CO līmenis, dzinēja apgriezienu skaits, pārnesuma atbilstība automātiskajā ātrumkārbā u.tml.), saņemot informāciju tieši no automobīļa benzīna datora, funkcionējot it kā vienā saitē. Gāzes iešprices sistēma ir īpaši uzticama un ir iespējams panākt tādus motora darbības parametrus, kas ir līdzīgi, bet dažos gadījumos pat vēl labāki nekā benzīnam.