Interesanti ir tas, ka lielam daudzumam cilvēku ir radies negatīvs priekšstats par automobīļiem, kuri ir aprīkoti ar gāzes barošanas sistēmu, neskatoties uz to, ka līdzīgu iekārtu ekspluatācijas pieredzes viņiem nekad nav bijis. Bet, kā saka, - baumas izplatās ātri... Un tieši tāpēc mēs esam izlēmuši apkopot visizplatītākos mītus par gāzes iekārtu "kaitīgumu" un mēģināt atrast tajos, izdaudzināto "kaitīgumu", pamatojoties nevis uz ierastiem argumentiem, bet uz konkrētiem pētījumiem un faktiem.
Ietaupījums no automobīļa pārbūves uz gāzes barošanas sistēmu.
Dzinējs strādājot ar gāzes degvielu patērē no 7 - 15% vairāk nekā viņa benzīna kolēģis, bet gāze ir vidēji divas reizes lētāka par benzīnu, tātad automašīnas īpašnieks par degvielu ietaupa vairāk nekā 40% naudas. Nebalstīsimies tikai uz apsvērumiem, bet paņemsim rokās kalkulatoru un kopā aprēķināsim patēriņus uz 1000 km nobraukuma ar benzīnu un ar gāzi. Pieņemsim, ka braucot pilsētā tiek patērēti 9,0 litri benzīna uz 100 km nobraukuma, bet ar gāzi atbilstoši 9,9 litri (pieņemsim, ka gāzes patēriņš ir par 10% lielāks nekā benzīna patēriņš);
Izdalot gāzes iekārtas vērtību ar iegūto summu Jūs uzzināsiet, pēc cik kilometru nobraukuma tā atmaksāsies. Un, ja Jūsu automobīlis ir paredzēts braukšanai, tad gāze visādā ziņā izrādīsies pats optimālākais variants. Šī summa veido tikai tiešo degvielas ietaupījumu. Par netiešo ietaupījumu, kas ir saistīts ar gāzes izmantošanu, lasiet nodaļā par motoresursiem.
Diezgan svarīgi ir tas, ka mēs piedāvājam arī iespēju iegādāties iekārtu uz līzinga.
Obligāti nepieciešams uzstādīt iekārtu specializētā autoservisā, kurā tiek izdots CSDD reģistrēts atbilstības apliecinājums, lai nerastos problēmas izejot kārtējo tehnisko apskati. Nav ieteicama lietotas iekārtas uzstādīšana. Pat tad, ja tā tiek uzstādīta nevainojami, tad izejot kārtējo tehnisko apskati Jūs būsiet nepatīkami pārsteigti par nepieciešamību uzrādīt jau augstāk minēto apliecinājumu par automobīlim uzstādīto gāzes iekārtu, bet to izdod tikai Eiropā sertificētām iekārtām. Līdz ar to rodas jautājums par pārbaudi Jūsu iekārtas atbilstībai standartiem, un iespējams, ka tikai pēc tam Jūs saņemsiet nepieciešamo dokumentu. Tādēļ šajā gadījumā sevi pilnībā attaisno paruna: skopais maksā divreiz.
Jaunas iekārtas resurss ir paredzēts apmēram uz 50 – 60 tūkstošiem km nobraukuma, pēc tam būs nepieciešams nomainīt membrānas, blīvējumus u.tml. Sīkāk tas ir iztirzāts nodaļā par tehnoloģiju.