• Dzinēju remonts
  • Veicam ikgadējo tehnisko apskati
  • Diagnostika benzīna dzinējam
  • Automašīnu atgāzu pārbaude
  • Riepu montāža, remonts
  • Jaunas un lietotas riepas vieglajām automašīnām
  • Vieglo automašīnu rezerves daļu tirdzniecība
  • Ritošās daļas un bremžu remonts
  • Auto evakuācija
  • Autogāzes uzstādīšana un remonts
  • Radiatoru remonts
  • Starteru, ģeneratoru un benzīna sūkņu remonts
  • Elektroinstalāciju remonts
  • Signalizāciju, imobilaizeru un parkošanās sensoru uzstādīšana
  • Piekabes āķu uzstādīšana

Saplāno savu maršrutu uz eiropu ar mylpg.eu

on Otrdiena, 18 jūlijs 2017. Posted in Jaunumi

Saplāno savu maršrutu uz eiropu ar www.mylpg.eu

Auto apsildes sistēma

on Ceturtdiena, 12 janvāris 2017. Posted in Jaunumi

Jaunums! Piedāvājam auto apsildes sistēmas. Ziemas rītā sēsties pie stūres mētelī, ausainē un cimdos, lai nenosaltu, braucot ar apledojušu automašīnu, ir ne tikai neomulīgi, bet arī nedroši. Tieši tādēļ mūsdienās ir izdomāts veids, kā efektīvi sasildīt spēkratu un izvairīties no zobu klaboņas salonā- autonomie auto sildītāji. Skrāpējot ledu no stikla un gatavojot auto braukšanai strādājošais dzinējs lēnam sasildīs automašīnu un pat to laiku paiet savas desmit minūtes. Tomēr pat pēc šādas procedūras lielisks rezultāts ne vienmēr tiek garantēts un autovadītājam nereti jāsāk braukt, spītējot apledojumam uz logiem un aukstumam salonā. Jāatceras, ka tiem, kuri brauc ar gāzi ziemā ievērojami pieaug benzīna patēriņš. Kamēr automobiļa dzinējs nav sasniedzis vajadzīgo siltuma temperatūru gāzes sistēma nedarbojas. Un tikai tad kad salona sāk plūst siltais gaiss- ieslēdzās gāzes padeves sistēma un auto turpina ceļu braucot jau ar gāzi. Tomēr ir arī labā ziņa, ka tie kam ir privātmāja un iespēja padot savam auto 220v spriegumu. Ir iespēja izbaudīti komfortu, pasaudzēt auto dzinēju un akumulatoru kā arī ievērojami ietaupīt, bet ja 220v nav- tad arī ir izeja. Lai atrisinātu bargas ziemas radītās problēmas un neērtības, Latvijas autovadītāju uzmanībai „Deglava autocentrs” piedāvā dažādas auto sildīšanas sistēmas. Šo sistēmu ieguvums ir to lietošanas ērtums, drošums un – pats galvenais – kvalitatīvs rezultāts, jo iekārta uzsildīs automobiļa dzinēju un salonu tā, it kā ar to būtu nobraukti jau vairāki kilometri. Sildīšanas sistēmām var būt atšķirīgi enerģijas padeves avoti – dažas darbojas autonomi, bet citām nepieciešama strāvas padeve no ārpuses. Mēs uzstādām Zviedrijā ražotās „Calix” sildīšanas iekārtas, kuras darbina strāvas padeve no ārpuses. Izmantojot rozeti, vadu un pašu sildīšanas iekārtu, jebkurā brīdī var sasildīt automašīnas motoru, kas atvieglo tā startēšanu aukstos laika apstākļos. Tādā veidā sildīšanas iekārtu īpašniekiem vairs nebūs jāuztraucas par aizsalušiem logiem un stindzinošo aukstumu salonā. „Sistēmu var komplektēt vai nu tikai ar motora sildelementu, vai arī pievienot salona sildītāju un vēl dažas iekārtas, piemēram, akumulatora lādētāju vai programmējamo taimeru ar temperatūras devēju. Šāda tipa apsildes sistēmas noteikti novērtēs privātmāju īpašnieki. „Calix” apsildes sistēmas jau kļuvušas populāras organizācijās, kur transporta līdzeklis nav tikai komforta lieta, bet palīgs biznesā un svarīgi ir, lai spēkrats tiktu iedarbināts jebkuros laikapstākļos. Un, kā zināms, iepriekš uzsildīts dzinējs nozīmē ne tikai degvielas ekonomiju, bet arī motora mūža paildzināšanos. Standarta komplekta cena svārstās sākot no 150Euro. Sildīšanas sistēma ir draudzīga gan autovadītāja maciņam, gan videi, jo, iedarbinot jau sasildītu dzinēju, būtiski samazinās degvielas patēriņš. Ražotājs ir padomājis arī par šo sildīšanas iekārtu lietošanas ērtību. Ievietojot automašīnā taimeru, tam var uzstādīt automātisku apsildes laiku, piemēram, pirms došanās uz darbu, lai, atnākot pie automašīnas, tā būtu jau sasildīta. Izmantojot šo opciju, sistēma katru dienu sāks sildīšanu vienā un tajā pašā laikā, ļaujot autovadītājam neuztraukties par zemo temperatūru. Autonomās sildīšanas sistēmas ražo vācu kompānijas „Webasto” un arī tās var uzstādīt mūsu autocentrā. Aprīkojot savu auto ar šādu sildīšanas sistēmu, autovadītājam vairs nekad nebūs jāskrāpē stikli, lai nokasītu ledu. Arī elektrības rozeti šai sistēmai nevajag. Vienīgi ar gāzi viņu darbināt nevarēs. Braukšana ar apledojušiem logiem ir būtisks ceļu satiksmes drošības pārkāpums. Ziemā nereti gadās, ka atpakaļgaitā izbraucot no lielveikala autostāvvietas, vadītājs nepamanīja, ka viņam aizmugurē apstājusies cita automašīna. Notiek sadursme un no tā izrietošās problēmas. Iemesls? Aizmugurējais stikls un sānu spoguļi bija apledojuši. Vēlies braukt ar siltu auto ziemas aukstajos rītos? Zvani un mēs sameklēsim autogaze.lv

Dacia Duster 4x4 krosovers

on Pirmdiena, 19 decembris 2016. Posted in Jaunumi

No autosalona pa tiešo pie mums uzstādīt autogāzi. Šonedēļ mūsu klienti pamanīja, ka gāzies iekārtu uzstādīšanas meistari rosās ap pilnīgi jaunu „Dacia Duster” 4x4 krosoveru. Šim automobilim tika uzstādīta itāļu ražotāja „A.E.B” iekārta. Nenoliedami, ka likt gāzes iekārtu pilnīgi jaunam auto ir patīkami, jo visas skrūves var atskrūvēt, lai pieliktu reduktoru, gāzes tvertni, cauruļvadus . Arī par auto tehnisko stāvokli nav jāuztraucas- viss 100% strādā. Diemžēl nereti sanāk tā, lai uzstādītu gāzes iekārtu pabrauktam auto ir daudz kas jāremontē- cauri izpūtēji, nestrādājošas lambda zondes, beigti svečvadi un bojātas aizdedzes spoles. Tā kā vispirms ir jānovērš bojājumi un tikai tad var likt gāzi. Protams, ka mums ir iespēja saremontēt tādu auto un to arī bieži dara. Darbs padarīts un vēl viens auto ar mūsu uzstādīto gāzes iekāstu brauc pa Latvijas ceļiem.

Dacia Sandero 2015 gads 0,9 turbo

on Piektdiena, 04 septembris 2015. Posted in Jaunumi

Uzstādījām AEB 4 cilindru itāļu gāzes iekārtu un 48 litru toreodālo gāzes tvertni rezerves riteņa vietā.

Jau no rūpnīcas šīm automašinām paredzēta vieta gāzes uzpildei zem benzīna bākas vāciņa.

Šādas automašīnas aprīkošana ar autogāzi izmaksā 780 eiro.

Kad izplūdes gāzu katalizators nepilda savu darbu.

on Piektdiena, 20 janvāris 2017. Posted in Jaunumi

Kad CSDD ikgadējās tehniskās apskates laikā uzziniet, ka jūsu auto izplūdes gāzes neatbilst uzstādītājām normām noskaidrojāt, ka pie vainas ir savu nokalpojušais- auto katalītiskais izplūdes gāzu neitralizators jeb katalītiskais konvertors, kuru tauta sauc par katalizatoru. Ko darīt? Izplūdes gāzu katalizators ir keramisku šūnu konstrukcija, kuras ir nepieciešamas, lai palielinātu izplūdes gāzu kontakta platību ar virsmu. Tās pamatā ir uzklāts plāns platīna—irīdija sakausējums. Līdz ar to šis nav lēts mezgls, kura uzdevums ir rūpēties par apkārtējas vides tīrību. Katalizatora šūnu konstrukcijā ietilpst reti metāli — platīns, pallādijs un rodijs. Nesadegušās degvielas pārpalikumi (CO, CH, NO), pieskaroties katalītiskā slāņa virsmai, ar skābekļa palīdzību, kurš ir tajās pat izplūdes gāzēs, oksidējas. Reakcijas rezultātā tiek izdalīts siltums, kurš sasilda katalizatoru un tā aktivizē oksidēšanos. No katalizatora (vesela) izejošās izplūdes gāzes satur zemāku CO2 koncentrāciju. Tieši augstais CO2 izplūdes gāzu koncentrācijas līmenis ir galvenais iemesls, kādēļ izplūdes sistēmā nepieciešams katalizators. Vai izplūdes gāzu katalizatoru var aizvietot ar caurules gabalu vai universālo rezonatoru? Automobiļiem, kuri izgatavoti līdz 2000.gadam un lambda zonde, kura kontrolē izplūdes gāzu sastāvu ir tikai viena( pirms katalizatora)- šāda operācija ir iespējama. Savukārt tie automobiļiem, kuri divas zondes ( pirms un pēc katalizatora) šāda „amputācija” būs neveiksmīga. Arī CSDD tehniskās apskates laikā veiktie izplūdes gāzu mērījumi uzrādīs neatbilstošu kaitīgo gāzu izmešu daudzumu untehnisko skati pēc defektu novēršanas nāksies veikt atkārtoti. „Deglava autocentrs” piedāvā universālos dažādu formu katalizatorus, ar kuriem iespējams aizvietot oriģinālos automašīnu atgāzu katalizatorus, kas paredz krietni zemākas izmaksas katalizatora maiņas gadījumā, pretēji tam, ja būtu nepieciešams izstrādāto katalizatoru mainīt pret oriģinālo izstrādājumu. Mēs izmantojam „Magnaflow” universālos katalizatorus, kuri izgatavoti ASV. Ir pieejami vairāk nekā 100 dažādu izmēru un tipu katalizatoru. Papildus jau minētajiem produktiem tiek piedāvātas kvalitatīvas izplūdes sistēmas X un Y tipa pārejas. Tā kā vairumā gadījumu nekas nav jāpasūta vai jāgaida, katalizatoru nomaiņu ir iespējams veikt diezgan īsā laikā. Ir pieejami gan benzīna dzinējiem, gan dīzeļiem paredzētie universālie katalizatori, kā arī speciālas formas katalizatori automašīnām, kurās ir maz vietas to uzstādīšanai. Jums ir aizdomas, ka izplūdes gāzu katalizators ir savu resursu nokalpojis- atbrauciet, noskaidrosim un nomainīsim, lai auto ripotu bez bēdu! T.29400989

Dabasgāzes iekārtas pārveide uz autogāzi (LPG)

on Trešdiena, 04 janvāris 2017. Posted in Jaunumi

Arvien biežāk mūsu servisu apmeklē klienti, kuri vēlas pārbūvēt automobiļus, kuru dzinēji tiek darbināti ar dabasgāzi braukšanai ar autogāzi ( LPG). Ar dabasgāzi darbināmi spēkrati ir bieži sastopami Zviedrijā un Vācijā, bet Latvijā ir tikai dažas uzpildes stacijas. Nereti mūsu klienti tādu auto ir nopirkuši tieši neziņas dēļ, un tad sastopas ar ļoti lielām neērtībām. # Ikgadējo auto tehnisko apskati gāzes auto dzinēja izplūdes gāzu tīrību pārbauda tikai ar darbinot to ar gāzi. Ja bākā nav degvielas- tehnisko apskati iziet nevar. # Dabas gāzes spēkratiem ir mazas benzīnbākas. Piemēram VW Combo benzīnbākas tilpums ir tikai 12l un tālu ar tādu benzīna apjomu neaizbrauksi. # Tā kā dabasgāze Latvijā nav populāra tad arī specializētu servisu, diagnostikas iekārtas un rezerves daļas nav. Lai pārbūvētu dabasgāzes auto braukšanai ar autogāzi aiziet teju divas darba dienas. Vispirms dabasgāzes sistēma ir jādemontē un tikai tad var ķerties klāt pie montāžas. Diemžēl nekas no dabasgāzes sistēmas elementiem pārbūvē nav izmantojams. Balons ir savs un specifisks, kurš tur ļoti lielu spiedienu. Arī tiem ir savas derīguma termiņš. Šobrīd servisā pārbūvē esošajam „Volvo V70 Bi-Fuel” balona derīguma termiņš iztecēja pērnā gada maijā par kuru liecina apzīmējums uz degvielas tvertnes. LPG balons ar 70l tilpumu lieliski ieguļas vecā balona vietā, un to pārklāj oriģinālais Volvo pārsegs, kurš pasargās viņu no netīrumiem un akmeņiem. Reduktors un degvielas maģistrāļu caurules arī neder. Pozitīvais ir tas, ka dabasgāzes automobiļi ir izgatavoti rūpnīcā un viņu dzinēji ( virzuļu grupa, dzinēja galva) ir piemēroti autogāzei. Noslēgumā pārbūvi jāreģistrē CSDD un jābrauc. Mums pārbūvē ir bijuši VW, Volvo, Fiat, Opel un Mercedes automobiļi. Tā kā, ja pērkat auto, kurš ar rūpnīcas gāzi un tikko atvests no Zviedrijas vai Vācijas- pievēršat uzmanību tam vai viņš gadījumā nebrauc ar dabasgāzi !

Volvo XC70 2,4T

on Trešdiena, 04 novembris 2015. Posted in Jaunumi

Uzstādījām Itāļu gāzes iekārtu A.E.B.OBD ar Barracuda sprauslām un AlexShark1500

Balons toriodālais, 55 litru rezerves riteņa vietā.

Uzpildes vārsts atrodas bamperī.

Mitsubishi Outlander 2005. gads

on Trešdiena, 02 septembris 2015. Posted in Jaunumi

Itāļu gāzes iekārta A.E.B. ar 55 litru gāzes balonu rezerves rata vietā.

Šāda autogāzes iekārta ar uzstādīšanu un CSDD sertifikātu maksā tikai 530 eiro!

Mūsu twīti

Mūsu Facebook

Kontakti

Rīgā A. Deglava ielā 60,
tālrunis 67802480,
mob. tālrunis 29400989

Mūsu darba laiks:
darba dienās no 9.00 - 18.00
sestdienās un svētdienās brīvs

  • Skoda Roomster
  • Mazda 6
  • Audi A4 Avant
  • BMW e46 330i
  • Audi A6 (C5)
  • Volkswagen Golf MK5 Variant
  • Volvo S40
  • Volvo S40
  • Lincoln LS
  • Volvo XC90
  • Toyota Rav4
  • Opel Meriva
  • Audi A6
  • BMW X3 Dīzelis
  • Dodge Ram 1500
  • Fiat 500
  • Mercedes Benz SL 500
  • BMW X5
  • KIA Sorento
  • Audi TT
  • Mitsubishi Outlander
  • Mercedes Benz ML 320
  • Ford Focus C-Max
  • Dodge Durango
  • Lexus RX 300
  • Audi A8
  • Subaru Forester
  • Audi A4
  • Toyota Corolla Verso
  • Subaru Outback
  • Subaru Legacy
  • Smart ForFour
  • Seat Ibiza
  • Porsche Cayenne
  • Opel Zafira Dīzelis
  • Lexus RX 350
  • Chrysler Town and Country
  • Cadillac CTS
  • BMW 530i e39
  • BMW 320i e30